Tylko pięć miast w Wielkopolsce bierze udział w pilotażowym programie mobilnego biura obsługi klienta firmy ENEA. Wśród nich znalazł się również Wągrowiec. Dotychczas, by załatwić jakąś sprawę w "energetyce", trzeba było jeździć do Gniezna, Piły, a w najgorszym przypadku do Poznania. W miniony czwartek, po raz pierwszy, na wągrowieckim Rynku, stanął bus, w którym zorganizowano mobilne biuro obsługi klienta.
Mówiła Katarzyna Wyzujak, dyrektorka pionu obsługi klienta ENEA Centrum.
Zadowolenia z pomysłu energetycznej firmy nie ukrywał z-ca burmistrza, Remigiusz Priebe.
A jak do samego pomysłu odniosły się osoby, które chciały skorzystać z usług mobilnego biura?
Podczas otwarcia biura, na płycie Rynku, obecni byli również funkcjonariusze z Komendy Powiatowej Policji w Wągrowcu, którzy, na swoim stoisku, uświadamiali przechodniów o możliwościach poprawy bezpieczeństwa na drodze i nie tylko. Mieszkańcy otrzymywali odblaski i broszury edukacyjne.
(Alicja Tylkowska)