Masz temat? Zadzwoń!!! 506 200 102

Urząd Miasta i Gminy w Gołańczy przeszedł na tryb zdalny pracy

Zdjęcie aktualności Urząd Miasta i Gminy w Gołańczy przeszedł na tryb zdalny pracy fot. WRFM

Urząd Miasta i Gminy w Gołańczy przeszedł na zdalny tryb pracy. Taką decyzje podjął burmistrz Mieczysław Durski. Obsługa bezpośrednia petentów zostaje zawieszona od dziś do odwołania. Poza dwoma wyjątkami. Pierwszy to rejestracja zgonów, a drugi odbiór dowodu osobistego. Jednak wcześniej należy umówić się z urzędnikami telefonicznie. W opublikowanym na stronie internetowej gminy obwieszczeniu, włodarz argumentuje swoją decyzję wprowadzeniem przez Prezesa Rady Ministrów pracy zdalnej w administracji publicznej.

OBWIESZCZENIE

 

W związku z wprowadzeniem przez Prezesa Rady Ministrów pracy zdalnej w administracji publicznej informuję, iż od 30.03.2021 roku (do odwołania) wprowadza się zdalną obsługę  interesantów  Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz.

 

Umożliwia się osobiste załatwianie wyłącznie następujących spraw:

  1. Rejestracja zgonów, po uprzednim kontakcie telefonicznym  pod numerem 67 26 83 322 lub 67 26 83 323,
  2. Odbiór dowodów osobistych po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 67 26 83 323.
 

Przed wejściem głównym do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gołańczy znajduje się skrzynka, do której można wrzucać korespondencję kierowaną do tut. Urzędu. Skrzynka wystawiona jest w godzinach pracy urzędu.

Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail miastoigmina@golancz.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP, telefonicznie.

Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.golancz.pl   

 

NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz

(Maciej Januchowski)